Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кузьома В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Кузьома В. В. 
Формування облікової політики підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / В. В. Кузьома. // Ефективна економіка. - 2014. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_10_83
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кузьома В. В. 
Ресурсний потенціал сталого розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / В. В. Кузьома, С. І. Павлюк, К. С. Затхей // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 31. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_31_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кузьома В. В. 
Впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР [Електронний ресурс] / В. В. Кузьома, С. І. Павлюк // Modern economics. - 2019. - № 14. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_14_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 626.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лагодієнко Н. В. 
Оцінка соціальної складової сталого розвитку аграрного виробництва [Електронний ресурс] / Н. В. Лагодієнко, В. В. Кузьома, І. В. Крупіца // Український журнал прикладної економіки. - 2019. - Т. 4, № 3. - С. 330-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2019_4_3_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 729.068 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кузьома В. В. 
Особливості використання ресурсного потенціалу сільських територій: регіональний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Кузьома, С. І. Павлюк, О. Л. Волинська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(1). - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кузьома В. В. 
Якість продукції як вирішальний фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Кузьома, С. І. Павлюк // Бізнес Інформ. - 2020. - № 12. - С. 252-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_12_36
Розглянуто актуальні питання щодо впливу якості продукції (товару) на формування достатнього рівня конкурентоспроможності підприємства. Узагальнено погляди на понятійно-категорійний апарат, що стосується "конкурентоспроможності", "конкурентоспроможності продукції" та "якості", у тому числі проаналізовано зарубіжний досвід. Розглянуто та проаналізовано вплив якості продукції на формування конкурентоспроможності підприємства та досягнення відповідного її рівня в умовах сучасного ринкового господарювання. Висвітлено сутність поняття "якість продукції" з точки зору підприємства-виробника. Показано взаємозалежність між якістю продукції та забезпеченням належного рівня конкурентоспроможності підприємства. Наведено основні переваги від підвищення якості продукції як фактора конкурентоспроможності продукції та підприємства в цілому. Основну увагу приділено якості як чиннику формування довіри споживачів, технології "маркетинг із уст в уста" (word-of-mouth marketing), важливості естетичних показників продукції (товару). Визначено, що висока якість продукції (товару) забезпечує більшу рентабельність інвестицій, а недостатній рівень якості на початковому етапі не завжди означає негативний фактор у розвитку підприємства. Запропоновано основні шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції. Визначено, що на якість продукції (товару) впливають ряд внутрішніх і зовнішніх чинників (технологія виробництва, політика ціноутворення, ефективність системи управління якістю продукції, рівень конкуренції на ринку, вимоги споживачів та ін.). Конкурентоспроможність продукції та конкурентоспроможність підприємства співвідносяться між собою як частина та ціле. Основними заходами щодо підвищення якості продукції (товару) вважаємо: формування довіри у споживачів та налагодження комунікацій; використання технології "маркетинг з уст в уста"; важливість урахування естетичних показників при розробці продукції або товару; розробка конкурентної стратегії з урахуванням комплексу робіт з маркетингового дослідження конкурентів, споживачів та ринку в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.545 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кімстач О. Ю. 
Моделювання асиметричних динамічних режимів трифазних трансформаторів [Електронний ресурс] / О. Ю. Кімстач, А. О. Жежело, В. Ю. Кузьома // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2021. - № 2. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.312 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кузьома В. В. 
Інвестиційно-інноваційний механізм формування конкурентоспроможності аграрних підприємств в умовах сталого розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Кузьома, С. І. Павлюк // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 3. - С. 336-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_3_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського